cajsadiva

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Födelsedags firande...

Av cajsa jussila - 23 juli 2012 16:12



   Dixis 20årsfest blev så Lyckad!   Hennes fina vänner kommer o firade kvällen lång .... Några som hade tackat ja till inbjudan dök aldrig upp...

Vi tycker det är taskigt att bara utebli.. jag o dixi hade gjorde flera smörgåstårtor,

osv...- Men hon fick verkligen se o uppleva vilka som är hennes Riktiga Vänner!

hon blev så fint firad med sång , kärlek o fina presenter!   

   

Dixi me en underbar vän Sanna..- Hon ställde sej upp o sjöng en fin sång till Dixi..  

det var rörande o vackert!


DEt blev mycke sång glädje o dans denna sköna kväll...

Alva tog en svängom me gudfar Mio..

   

ett glatt firar gäng...

 

alla var så glada o stämningen var på topp!

   

vänner....   

     

vännen arjeta kusin jeje o min son kim...

 

det var ett härligt hålligång... vi dansade o sjöng natten lång..

 

våra kära släktingar från utlandet.... Natalie o hennes pojkvän Leo   

de var hos oss i Eslöv tre dagar... jätte mysigt!

 

   

dixi kramas me pontus o christine...

 

det var mycket kärlek i luften denna kväll...   



                             

Dixi blev väldigt nöjd o tacksam för alla fina gäster som förgyllde hennes dag!


dagarna har varit fulla med äventyr o kära personer...

 Jag Dimi o min kusin Jeje, har tillbringat dagen i solen..

vi har käkat palt... vär familje middag, då brukar släktes ses o äta tillsammans.!


mysig skön månda me andra ord.. Puss & kram   








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards