cajsadiva

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Fullspäckad Fredag!

Av cajsa jussila - 28 oktober 2011 09:22


hej kära du...    va har du för planer i helgen? ...     En njutfull helg önskar vi väl alla...    Idag ska vi på Helloween fest ....   med Dimis klass........

 

Vi har köpt peruk  smink o lösnaglar..! Hon har ännu ej bestämt va hon ska vara..

 

Kim o Celinn  hälsade på i går , hon åt en stor portion av  farmor ankas korvsoppa  

 

  

 

hon lekte med Dimi o fick även testa hennes helloween peruk!   

 

  

"vad  har jag på mitt huvud?" Celinn med fundersam min hihi

 

  

Sen tyckte  hon det var skoj ...   hihh Sötaste Häxan  i stan! hi

                            

                                              Vilket Underbart Smile !    

 

 

Dimi o jag var ute på långrunda i går... jag gick med stavarna o hon med lady..

  

 

Vi sprang på Dimis kompis... Jennifer..

 

  

de här två söta flickorna leker/umgås varje dag...   

 

ikväll blir de som sagt helloween fest med klassen, sen hem och  snabbt byta om... 

  vidare hem till Jennifer, som  ska ha tjej kväll med mys o pizza..  

1½ timme senare hem o fixa till sej igen!.. Dimi alltså:)

för då ska hon tillbaks till skolan o dansa.... Helloween Disco!   

 

Snäckan har en Fullspäckat schema... !   hi Hon ser så framemot, hela kvällen!

 

     


det är första gången hon går  på Disco.. så visst e de pirrigt ,men kul!   hii


 

 

I morgón ska jag o Darlingen på fest i Jularp hos vännen knorris...  

 

 

hon har samlat i hop nya o gamla vänner ... ska träffa gamla kompis fr tonåren... 

det ska bli super skoj!! har inte sett flera av dom på över 25 år.. !  undras om vi  känner igen varann hihi

 

Det bjuds även på grillat (heltstekt gris) o tillbehör...

 Knorris är en super duktig fest-fixare !  Alltid speciella roliga festligheter...mycket  duktig när de gäller mat  o dekoration....    Ska verkligen blí nice att träffa knorris!

 

´men idag e det fredag o den lär bli låååång..     kram & önskar Dej en fin fin da!   

 

 


 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

28 oktober 2011 11:27

Trollungen sin mor upp i dan, alltid fullt upp.

Pussar Underbar.

<3

cajsa jussila

28 oktober 2011 11:51

hej min fiiina vän:o) hur ser din helg ut?

 
Ingen bild

Karin Hack

28 oktober 2011 13:14

Jag har en lugn helg.. Jag och min finaste sambo.. Kevin alltså, och förhoppningsvis min finaste Katarina :)
Hon blev lite avis när jag var hos dig, hon ville också vara med sa hon, men denna unge är en orolig själv och har inte den mysfaktorn som vi har :)

cajsa jussila

29 oktober 2011 10:43

mys kramar till dej fina vän till dina fina kids

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards