cajsadiva

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Atjooo

Av cajsa jussila - 31 augusti 2010 13:19



Strålande sol ute, men jag sitter här inne,

 

med värsta snuvan atjoohojo  ...

 

Här har det gått åt många koppar te ,

 

halstabletter & näsdukar! hi

 

 

Har haft vägledning åt en  tjej i morse o

 

städat lite , det tog musten ur mej! hi

 

det  fick bli en timmes vila, på soffan!.

 

 

 har en stek liggandes i marinad..

 

den ska strax  i lergrytan o skjuts in i ugnen!

 

 

I eftermiddag blir det till teatern med Dimi.'

 

 

En kille har bokat tid för vägledning i

 

 eftermiddag , men energierna är inte på topp

 

 till att   ha  kontakt med ande världen..

 

 

När man e sjuk så blir man väldigt stängd ..

 

 det är svårt att öppna upp då..

 

 

Pratade med Mio i morse.. på fredag ska vi

 

åka till Lund..Tid för röntgen..

 

 

Nacke, rygg och bröstkorg ska kollas..

 

samt ska det tas några blodprover, inför 

 

behandlingen..

 

 

Mio är nervös ,men samtidigt vill han få det

 

gjort..så han kan gå vidare..

 

 

Jag och Dimi var ute på en lång runda, med

 

 

Lady i går..solen sken o det var ett riktigt

 

 

skönt, ute väder..

 

 

Fick några fina bilder! hi

 

       

 

          kramar o bus i gräset..

 

       

       Lady & Dimi... Trofasta vänner.- !

 

 

 

En nära vän till mej ska opereras i morn..

 

Cancer operation.. Tänkt på henne hela dagen

 

o bett änglarna vara med henne , ge ljus och

 

beskydd...

 

Det händer mycket runt Nära & Kära,

 

 

 Så nu bygger jag upp kraften o kärleken..

 

 

Kraften att ge stöd   och kärleken till Livet ,

 

 som tar oss igenom det tunga..   

 

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Marie

31 augusti 2010 20:50

Hoppas allt går bra för Mio på Fredag när han ska på röntgen:) Ska tänka på honom!!
Jättefina bilder på lilla Dimi:D Hon är såå söt!!

Många kramar!!

cajsa jussila

1 september 2010 17:56

Hej Kära Rara Marie!

tusentack för dina fina kommentarer o tankar ..

 
Ingen bild

Karin Hack

1 september 2010 07:56

.... har du pussar Atjooo-mannen? De ska man inte göra..;)
Pussar.

cajsa jussila

1 september 2010 17:53

joo jag har nog allt gjort det:-)) vi ligger båda i rejäl snuva!! atjohhoooo.. vi måste se snart.. puss

 
Ingen bild

Skeptiker

1 september 2010 11:57

Det är visst bara vissa kommentarer som kan läsas här i bloggen. Jag kan formulera om min fråga. Vad gör du när du "vägleder"?????? Hur mycket kostar en vägledning eller är det gratis?????

cajsa jussila

1 september 2010 17:51

Hej Skeptiker :)

Kul att du hänger kvar på min blogg.. tack..:) När jag vägleder så tar jag kontakt med dina guider/änglar..

de pratar med mej o berättar om det som är viktigt för Dej att veta Just nu..det som skett o sker i Ditt liv.. Just nu..

jag får även fram bilder osv..

Du får gärna höra av dej.. :)

skriver ut min mail .. cajsa_diva@hotmail.com

må gott.. kram cajsa

 
Ingen bild

Skeptiker

2 september 2010 10:43

Sedan första gången jag såg i TV hur en person gick omkring i olika hus och bedrev "andeutdrivning", har jag tänkt att en gång ska jag få chansen att avslöja det jag kallar rent bedrägeri. Nu är det ju så att jag kan ju inte påstå att alla är bedragare, det finns ju också psykisk sjukdom bakom och så finns det hos en del kanske en tro på att man hjälper människor. Bedragare kallar jag dom som tar betalt för att sitta och lura i människor att dom kan förmedla kontakt med någon dom sörjer djupt, det är förfärligt att utnyttja en människa genom att göra så. Psykiskt sjuk vill jag påstå att till exempel de personer är som har bildat sekter och till och med fått människor att begå kollektivt självmord och sen tro att en rymdraket kommer för att hämta dom till saligheten eller var dom nu inbillar sej att dom hamnar. Var ska man placera Knutbypastorn och alla de godtrogna utnyttjade personer som trodde på hans galenskaper,jag kan fundera över hur i all världen människor kan låta sej luras in i sådana tragedier, och så funderar jag mycket på om sektledaren eller mediet eller andeutdrivaren eller vad det nu är, om han/hon själv tror på det de säger. En sak är i alla fall jag övertygad om, varken du eller någon annan kan prata med mina anhöriga döda, om du kan prata med andras det får stå för dej och "dom du vägleder". Till sist vill jag än en gång säga detta, vilken världssensation det skulle vara om det var sant att man kunde skapa kontakt med de dödas andar, då kunde man ju prata med Hitler eller andra personer som mänskligheten skulle vara intresserade av att höra på hur dom tänkte när de begick sina grymheter, man skulle ju kunna fråga de som mördats vem som mördade dom, till exempel skulle det va intressant att få höra vad Linda Chens ande hade att säga o s v .....alldeles självklart är i alla fall att det skulle vara det största undret i världshistorien om det var på riktigt.
Med vänlig hälsning.

cajsa jussila

2 september 2010 15:02

hej Skeptiker!

varje gång jag läser dina kommentarer så

dyker det upp en kvinna från ande världen..

Hon säger att ni setts i dina drömmar.. :)

ni kände varann när hon fanns här på jordlivet..

hon sänder dej massa kärlek

 
Ingen bild

Skeptiker

7 september 2010 12:42

Inget svar på vissa frågor är för mej svar nog, alltså har jag fått bekräftat vad jag tror.

cajsa jussila

8 september 2010 08:53

Hejsan skeptiker:) jag har svarat o även sänt min mail adress till dej.. säkert har du missat det svaret el så har det kommit bort i cyber världen.:)

. min data e enormt slö o lever sitt eget liv:) flera gånger åker inlägg bara iväg! planerar att investera i en ny:0)

jag tycker de e jätte bra att du har så starka åsikter.. o du "vet" ju redan va som e rätt.. att andevärlden ej finns...o jag "vet" att den finns.. hih

Kan vi inte bara låta de vara där? :)

jag ser en kvinna varje gång jag svarar dej...
en kvinna som skickar kärlek till ..
ha en undrabar Ons.. här strålar morron solen:))
kram cajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards